gyurma

Levegőn száradó gyurma, az örök megunhatatlan

12:03,0 Comments

Az Advent nagyon munkás időszak a kézművesek körében.
Karácsonyra szerencsére egyre többen szeretnének kézműves termékeket ajándékozni szeretteiknek, és ezeket az igényeket mi próbáljuk teljesíteni.
Az utóbbi hetekben nem nagyon volt időm sem a többiek blogját olvasni, sem inspirálódni a Pinteresten,  ami már nagyon hiányzott.

De úgy intéztem, hogy szombatra már szabadságon legyek.
Már csak néhány postázás maradt hátra, de emellett már belefér az időmbe némi játszás is.

Ezt szeretném most megmutatni.

Elővettem az örök kedvencemet, a levegőn száradó gyurmát,
(Az idén a KIK-ben egészen különlegeset sikerült kapnom, nagyon selymes, puha, könnyen formázható.)
valamint az egyik kedvenc rugós fondant nyomdámat.


Miután kinyomkodtam a szíveket, a kályha tetejére raktam száradni.


Száradás után sokféle módon fel lehet használni.
pl. tintapárnába nyomva pecsétnek,


felakasztható a karácsonyfára


vagy pl, ajándék kísérőket készítünk belőlük.
(akár fa csipeszre is ragaszthatjuk)


A maradékból készült még három klasszikus madárka is.


Az egyiknél a gyurmát egy stencilre raktam, és úgy nyújtottam ki,


a másik kettőt pedig csak megfestettem.


és ide-oda felakasztottam.




Ha hasznosnak találtad a bejegyzésemet, kérlek oszd meg a facebookon az ismerőseiddel.

You Might Also Like

0 megjegyzés: