boszorkány konyha

Forró csoki

23:57,0 Comments


Nagyon egyszerű, pár másodperces ötlet, de nagyon klassz forró csokis ötlet.

Én háromféle csokit olvasztottam vízgőz felett. (fehéret, feketét, "tarkát")

Ezeket aztán szépen belecsorgattam a mini desszert kapszlikba. Alulról a tálcát kicsit megütögettem, hogy szépen elterüljön a csokoládé.
Aztán beleszúrtam a jégkrémpálcákat, és hagytam őket kihűlni.

Forró tejben addig kavargatom a csokis pálcát, míg a csokoládé teljesen fel nem olvad.

Mivel én a csokikat semmivel nem ízesítettem, a forró tejbe szórtam egy kis porcukros fahéjjat.
(A  fehércsokis változathoz ez nem szükséges, de a feketecsokis nagyon igényli. (legalábbis nálam)








Tulajdonképpen ez csak egy szimpla átcsomagolás, 

de kell ahhoz, hogy meglegyen a különleges hangulat.


 


Kis celofánzacskóba csomagolva remek ajándék.


You Might Also Like

0 megjegyzés: